27 Şubat 2017 Pazartesi

Tinder'dan Kudret

Denize girince yeşile dönüşen şiir gibi gözleri ve yavru kedilere olan aşkıyla Kudret, Tinder 'da erkeklerin korkulu rüyası, kadınların hayali olacak gibi görünüyor. Profil dersen profil :

"Merhaba bahçelerinden size bir demet güzel bayan. Dakikalardır onu sağa, bunu sola derken, Tinder'ın engebeli yollarında ilerlediniz ancak, kader sonunda bizi bir araya getirdi.

Size biraz kendimden bahsetmek istiyorum. Kudret adım, 30 yaşındayım. Tam 9 senedir özel sektörde çalışıyorum. Arabam beyaz, kupe ve gittiğim her kafede anahtarımı mutlaka cüzdanımın üzerine koyuyorum. Tango, çaçata- paçata, halay her türlü sporu yapabiliyorum.

Sevdiğim müzikleri Spotify'dan görebilirsiniz ki klasik seviyorum. Hande, Serdar, Kenan efsane klasikler. Eskrim, satranç, belgesel, nihahahaha, elbette seviyorum. İlk görüşte aşka ve köprüden önceki son çıkışa inanıyorum.

Gözlerim kahverengi ancak denize girince yeşil oluyorlar. Ayrıca bence de yavru kediler çok tatlı. Hadi artık sağa çekin de, "it is a match" diyelim. Bence aradığınız kan artık bulundu. Aşk RH Pozitif. It is a match çı çı çı ..."

Tinder'dan Kudret
Tinder'dan Kudret
Videosu aşağıda :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder