31 Temmuz 2015 Cuma

Didim'de nerede kalınır?

Güllük Körfezi'ni çevreleyen iki yarımadadan biri üzerinde yer alan Aydın'ın şirin sahil kasabası Didim uzun ve ince kumlu plajları, tertemiz denizi, antik harabeleri ve yılın büyük bir çoğunluğunda güneş gören iklimi ile ülkemizin önemli turizm merkezlerinden biri. Didim yaz aylarında oldukça yoğun turist alan bir yer ama ılıman kışı sayesinde kış aylarında bile Didim plajlarından faydalanmak ve su sporu yapmak mümkün.

80lerde özellikle Ankaralıların yazlık alarak popüler hale getirdiği Didim 2000li yıllardan beridir artan sayıda İngiliz'in yazlık aldığı ve kendilerini gözle görülür bir komunite haline getirdiği bir yer. Öyle ki Didim'de bugün elektrik faturaları bile hem Türkçe hem de İngilizce basılıyor.

Didim merkezde oteller, alışveriş imkanları ve de su parlı bulmanız mümkün. Ünlü Apollo harabeleri de Didim merkeze oldukça yakın. Didim denizi, plajı, su sporları, tekne turları ve çevre harabelere gezinti imkanlarının yanında renkli bir gece hayatı da sunuyor.

Didim'de nerede kalınır sorusuna gelelim. Didim'de kalabileceğiniz pekçok otel ve villa var. Aynı zamanda 53 kilometrelik sahil şeridi üzerinde de bazı noktalarda oteller bulmak mümkün. Didim otelleri ve Didim gecelik otel fiyatları, konuk değerlendirmeleri gibi ayrıntılar için Didim otelleri sayfasına bakabilirsiniz. Biz aşağıda Didim'in Didim merkez haricinde popüler iki bölgesini tanıttık ki bunlardan Altınkum Didim'de kalmak için bakmanız gereken ilk mekan.

Altınkum

Didim'in en popüler yer Altınkum plajı ve bunun kordonboyu. Aslında Didim'i popüler kılan yer Altınkum Plajı. Burada kolayca ulaşabileceğiniz 3 adet plaj var. Altınkum'un hemen önündeki uzun ana plajı plaj aktiviteleri, su sporları ve yüzmek için ideal. Didim çevresine günübirlik tur düzenleyen tekneler de buradaki limandan kalkıyor. 2. plaj ana plajın hemen doğusunda ve üçüncüsü ise hemen batısında. 3. plajın hemen bitişiğinde ise 2009 yılında açılan ve 1200 tekne kapasiteli Didim Marina yer alıyor.

Didim'de nerede kalmalı sorusunun cevabı çoğumuz için Altınkum. Burada kapısından çıkar çıkmaz plaja ayak basabileceğiniz çok güzel sahil otelleri var. Tamamen kumlu plajı, muhteşem denizi ile Altınkum ideal bir Akdeniz tatili mekanı.

Altınkum konaklama imkanları, Altımkum gecelik otel fiyatları listesi gibi ayrıntılar için Didim Altınkum otelleri sayfasına bakabilirsiniz.

Didim Altınkum
Akbük

Altınkum'dan yaklaşık 13 km uzaklıktaki Akbük 1991'den beridir Didim'e bağlı (daha önce Milas'a bağlı imiş) bir belde. Her ne kadar son zamanlara kadar yazlıkçı mekanı olarak bilinse de otel yatırımları sayesinde bugün hem yerli hem de yabancı turistlerin ziyaret ettiği popüler bir Akdeniz yaz turizmi merkezi Akbük. Oldukça güzel bir doğaya sahip olan Akbük son zamanlarda İngiliz yazlıkçılar tarafından da keşfedilen bir yer. Akbük kumsalından patika bir yol ile gidilebilen küçük ve sakin Haydar Koyu bölgenin en ilgi çekici koylarından biri.

Akbük konaklama imkanları, Akbük gecelik otel fiyatları listesi gibi ayrıntılar için Akbük otelleri sayfasına bakabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder