3 Ekim 2013 Perşembe

Down sendromlu öğrenciye tekme tokat dayak videosu

Bu videoyu Ekşi Sözlük'te gördüm. İddialara göre video Konya'nın Beyşehir İlçesindeki bir özel eğitim ve rehabilitasyon merkezi'nde çekilmiş. Videoda özel rehabilitasyon merkezinin sahibinin öğretmen olan eşi down sendromlu 29 yaşındaki İsmail E. adlı kişiye saldırırken görüntülenmiş. Neyse ki merkezdeki bir öğretmen olayın orada kalmasını engellemiş ve suç duyurusunda bulunmuş:
Merkezdeki bir öğretmenin suç duyurusunda bulunması üzerine hem İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü, hem de Cumhuriyet Başsavcılığı soruşturma başlattı.Beyşehir'de faaliyet gösteren Bir İnci Özel Eğitim ve Rehabilitasyon Merkezi'nde, 13 Eylül günü meydana geldiği belirtilen olay, aynı merkezde görev yapan zihinsel engelliler öğretmeni Evren Erbaş'ın, savcılığa suç duyurusunda bulunmasıyla ortaya çıktı. Rehabilitasyon merkezinde görev yapan bir öğretmen arkadaşından, burada özel eğitim gören down sendromlu 29 yaşındaki İsmail E.'yi. merkezin sahibi Şifa H. K.'nın eşi olan ve Seydişehir'deki ortaokulda görev yapan Fatih K.'nın dövdüğünü öğrenen Evren Erbaş, araştırma yaptı.
Kaynak: Engelliye, rehabilitasyon merkezinde dayak
Videoda İsmail E.yi tekme tokat dövüp yerde sürükleyen kişi haberlere göre Fatih K. (Ekşi Sözlük'e göre Fatih Kaptanoğlu).

Bu video Adobe Flash Player'ın son sürümünü gerektirmektedir.

Adobe Flash Player'ın son sürümünü indirin.


Beyşehir Milli Eğitim Müdürü Hasan Taşdelen olayın kendilerine intikal ettiğini ve hemen soruşturma başlattıklarını söylemiş.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder